HÜRRİYET MAGAZİN

15 Ekim 2012 Pazartesi

D`P Alışveriş'te neler var?

İş hayatımın yoğunluğundan evde üretimlerim çok yavaşlamış durumda o yüzden sizlerle yeğenimin ve ablamın alışveriş blogumuzda yayınladıkları yeni üretimlerini paylaşacağım. Her yeni izleyici ile o kadar mutlu oluyorlar ki :) E tabii ben de :)

En kısa zamanda ben de üretimlerimle beraber bloguma ve sizlerin bloglarını gezmeye daha fazla zaman ayırmak istiyorum, bol vakitli zamanlarımı nasıl özledim bir bilseniz... Herkese Sevgiler 








Yılbaşı Çizmesi













 


























               Vintage kuşlu pano seti













Ve daha fazlası için D`P Alışveriş'e bekleriz... :)

2 yorum:

  1. Ne gerek varmış o kadar yoğunluğa? Yasık diilmiş mi sana?

    YanıtlaSil
  2. dükkan bol şans,
    sana bol zaman diliyorum...
    mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil

Nasıl merak ediyorum bir bilseniz :)