HÜRRİYET MAGAZİN

19 Şubat 2012 Pazar

PARMAK MAYMUN ISTIYORUMMMMM!!!


Yaa! ama ama bu çok miniiik!!! Ay öpecem ama ağzıma kaçar diye korkuyorum :)))
Böyle bir canlıyla yaşayan insan hiç sinirlenemez herhalde, onu gördüğü an mayışır kalır:)



 Endonezya' nın bir  adasında araştırma yapan bilimadamları, en küçük maymun türü olarak bilinen cüce tarsirer'lerin bir üyesini bulmuş


Bi de ısırmış serseri :)))   link
 Maymunun boynuna radyo vericisi takmaya çalışan Gursky-Doyen, "Başlarını 180 derece çevirebiliyor bu tür. O yüzden zorlandık biraz. Parmağımı ısırınca kanadı. Sonuçta, dünyada bir tarsiyer tarafından ısırılmış ilk bilimadamı ünvanı kazandım" diye şakayla anlattı 

24 yorum:

  1. :))) Blogcudaki blogumda "Dünya'nın en ilginç hayvanları" adında bir paylaşım yapmıştım. Belki bakmak istersiniz :)

    http://curuyoruz.blogcu.com/dunya-nin-en-ilginc-hayvanlari/10225682

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel canlılar var, hepsi minicik, minyatür bir doğa parkı yapmalı bunlara :)))

      Sil
  2. :)) çok sevimli ama evde kaybolur bu yaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybolur di mi :) İşin yoksa büyüteçle ara sonra :))

      Sil
  3. Eşime hep derim ki... "Nolur küçülüp küçülüp senin omuzunda ya da cebinde gezeyim.. Bu yüzden ben bu minyatür varlığı kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrencilerim geldi aklıma sen böyle deyince :) Bana "Hocam sizi küçültüp cebimize koysak sınavda bize yardım etseniz" dedi bir çoğu ve ben bir an hayal ettim " sınav kitapçığının satırları üzerinde koşturan ve cevap şıkkının üzerinde zıplayan bir Ayşenur. Çok sevimli olurdum ama di mi :)))

      Sil
    2. Ya komidik misiniz siz? Bana da birer parçanızı ayırın (;

      Sil
  4. Gerçekten çok şirin görünüyor. Herşeyin miniği güzel teorisi yine kanıtlandı yani he he.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yüzden minyatür koleksiyonu yapıyorum çocukluğumdan beri :) Yorum için teşekkürler Dilek, sevgiler...

      Sil
  5. selamlar:)))ay bu maymundan ben de istiyorum..çok sevimli ,şeker bişey:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Asuman, istenmeyecek gibi değil di mi :)) Keşke bulabilsek...

      Sil
  6. yaa herkes sevmiş ama ben sevmedim bunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki herkes sevmek zorunda dil, olsun seven de sevmeyen de sağ olsun. :) Laf aramızda benim eşim de sevmedi.Ama ben her şeyin minyatürünü olduğu gibi hayvanların minyatürlerini de çok seviyorum. Sevgiler...

      Sil
  7. Bıdık görmesiiiin :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi lokma bile dil bu yaw! Bıdık ne yapar acaba yer mi oynar mı :)))

      Sil
  8. Bu kadar minik bir canlıyla aynı evde yaşayınca sürekli bastığın, oturduğun yerleri kontrol etmekten paranoyak olurum ben herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cebimde omuzunda kafamda değilse ben de panik olurum herhalde Emel, ama zaten hayal bu... sevgiler

      Sil
  9. parmak çocuk gibi:))))ama bu çok sorumluluk ister yani düşünsene kazara üstüne oturabilir öldürebilir insan, Bücürük'ü sokaktan aldım biliyorsun, eve geldiği ilk gün minicikti ve ortadan kayboldu hiçbir yerde bulamadım, meğer tırmanarak yatağıma girmiş, yorganın altında, oradan da pijamaların altına uyuyormuş bilmesem üstüne oturabilirdim:((((bu arada benim kız sarman'ı geri getirirse (inşallah olmaz ama)sen annesi olur musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Müjde, eve hayvan girerse ben çıkarım diyen bir eşe sahibim. Gerçi ben de hayvanları apartman dairesine hapsetme taraftarı değilim ama, istesem de şansım yok ne yazık ki... Hayvan sevgimi, ablamın çiftliğinde gideriyorum ben, 5 kangalları var. Oynarken beni yere yapıştırıyorlar ama olsun onları severken çamur tanımam, belki onlar da beni bu yüzden çok seviyorlardır :)),sevgiler

      Sil
    2. üzüldüm:(((bu arada sarmanı alan kız yalancı çıktı:((geri getirdi bile:(((yazdım sayfama, ben de tekrar sokağa gitmesin eve alayım belki Bücürük alışır dedim, neler başıma geldi:((Bücürük'ün psikolojisini bozdum:((ben de mahvoldum üzüntüden:(((sevgiler

      not: iyi ki benim eşim yok böyle bir şey dediği anda "çık o zaman sen bilirsin" derdim:))))))ahahahaha::))))))

      Sil
  10. Ayyy.... Hastalık felan bulaştırmasın adama?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mu yani Zeynep, bu mu diyeceğin aşk olsun yaaaa :( talaştan fırçadan daha temisdir o :(

      Sil
    2. Bkz: anlamsız anaç duyguların ön plana çıkması.
      Kendimle bayağı bi uğraştım "Böyle düşünmemeliyim, bak ne seemli" diye diye ama valla son nokta hep "ya AIDS gibi bir virus taşıyosa?!" oldu. Ben çok değiştim teyze... :P Hayvanları uzaktan sever oldum. Bunca kara rağmen bi tanecik, minicik bi kardan adam bile yapmadım. Hasta olup da hasta etmekten korkuyorum :S

      Sil
  11. Bıdığın sağı solu hiç belli olmaz ama yemez o kesin :)

    YanıtlaSil

Nasıl merak ediyorum bir bilseniz :)